Je bent goed op dreef met contentmarketing.
Je schrijft enthousiaste blogs, maakt spetterende video’s en je leest veelvuldig inzichten van experts over contentmarketing. Maar wanneer je de content deelt op social media, merk je dat er niet veel variatie in zit. Of dat er soms dagen of weken voorbijgaan voordat je nieuwe content kan delen op social media. Ook zou je wel meer volgers willen, of juist meer de interactie met je volgers aan willen gaan.
Komt dit je bekend voor? Dan biedt een contentkalender uitkomst voor jou. Dit is meer dan alleen een planning die aangeeft wanneer je welke content gaat delen. Het is een manier om beter onder de aandacht te blijven van je doelgroep. En om je volgers je bedrijf van zijn beste kant te laten zien. Met een contentkalender ben je uiteindelijk succesvoller op social media.
Onmisbaar voor contentmarketing
Waarom is een contentkalender zo’n onmisbaar onderdeel van jouw contentmarketingstrategie? Dit zijn de belangrijkste redenen:
Het begin van je contentkalender
Hoe maak je een goede start met je eigen contentkalender? We geven je alvast 5 simpele stappen waarmee je kunt beginnen:
Waarmee vul je je contentkalender?
Inspiratie nodig voor rake content? We geven je ook gelijk tips voor de invulling van je contentkalender:
Zoveel contentopties! Duizelt het je al?
Wij helpen je graag met het opstellen van jouw contentkalender én met het bedenken van rake content. Samen bereiken we jouw succes op social media. Bespreek vrijblijvend je ideeën met ons.
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.