Kies voor inclusieve communicatie
Hoe spreek je met jouw vacatures de kandidaat aan die je voor ogen hebt? Sluit geen talenten uit met wie je wél in contact wilt komen. In dit blog geef ik je inzichten over inclusief communiceren. Daarbij zijn twee punten van belang: beeld en tekst.
Tip 1: inclusief in beeld
Welke foto’s gebruik je voor je vacatureplatform en vacatures? Een goede set professionele foto’s geeft je website een betrouwbare uitstraling. En geeft talenten een inkijk in je onderneming. Ze kunnen zien wie hun collega’s worden en in het beste geval voelen zij een connectie: een krachtige factor in het overtuigingsproces.
Let erop dat je doelgroep zich herkent in de foto’s:
Vul je fotoset dus eventueel aan met passende (stock)foto’s om online de gewenste verhoudingen te creëren.
Tip 2: inclusief in tekst
Ook méér inclusiviteit in je teksten?
Breng je werkenbij-platform naar een hoger niveau en bereik je doelgroep. Bij Vigor & Zest raken we de juiste snaar, met rake tekst. Neem contact op en ervaar het zelf.
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.