Geef je vacatures een podium
Steeds meer organisaties bouwen een eigen contentplatform. Dit werkt ook perfect om vacatures een podium te geven, en zo méér te delen dan alleen de vacatureteksten.
Een contentplatform is een aparte pagina of website als verlengstuk van je website. Om hier meer verdieping en inspiratie te bieden en zo je doelgroep te overtuigen.
Aansprekende content delen
Met een werkenbij-website of -platform overtuig je talenten om bij jouw organisatie te solliciteren. Het is geen lijst met vacatures, maar een aparte website of pagina, waarop je aansprekende content deelt die talenten raakt en overtuigt.
Daarbij focus je op de ideale kandidaat: alle facetten van het platform zijn op die persoon afgestemd.
Veel voordelen
Zo’n platform heeft veel voordelen, zoals:
Meer gekwalificeerde sollicitanten
Met als resultaat: meer overtuigingskracht en uiteindelijk meer gekwalificeerde sollicitanten. Als je het goed aanpakt natuurlijk.
Leestips: vacature schrijven en verrijken
Ben je benieuwd naar meer inzichten over hoe je een aansprekende vacature schrijft? En naar manieren om je werkenbij-platform verder op te tuigen?
Mijn collega’s deelden eerder tips over hoe je een goede vacature schrijft en hoe je de impact daarvan versterkt met storytelling. Aanraders!
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.