Trek de aandacht met rijke content
Met de juiste online communicatiemiddelen breng je jouw boodschap feilloos over op je doelgroep. Waar kun je zoal aan denken? Een greep uit de mogelijkheden.
Je eigen website en social media liggen voor de hand. En dit zijn vanzelfsprekend ook zeer belangrijke online communicatiemiddelen.
Tegelijk is er nog zoveel méér mogelijk. Ik bied je inspiratie.
Online magazine
Stel, je organiseert een gaaf evenement of mooi congres voor een specifiek publiek. Eén van de online communicatiemiddelen die je dan kunt kiezen is een professioneel vormgegeven online magazine.
Hiermee blik je nog eens terug op die mooie dag – en verleng je het contactmoment met je bezoekers of potentiële klanten.
Aantrekkelijke presentatie
Een online magazine is een uitstekende manier om een reportage aantrekkelijk te presenteren:
Laat ook je gasten aan het woord: hoe blikken zij terug op de dag? Professionele sfeer- en portretfoto’s maken je online magazine af.
Een online magazine is zo interactief te maken als je zelf wilt. En er bestaan handige tools om ‘m eenvoudig online te verspreiden.
Hoe dat uitpakt in de praktijk?
E-books en whitepapers
Andere online communicatiemiddelen die je tegenwoordig vaak ziet, zijn whitepapers en e-books:
Waardevolle inzichten
Een whitepaper of e-book is een uitgelezen kans om je doelgroep te verrassen met waardevolle inzichten over een onderwerp dat hen aanspreekt.
Daarbij is het een mogelijkheid om e-mailadressen te verzamelen, als je deze als download aanbiedt achter een downloadformulier. Lees meer over whitepaper-marketing.
Hoe dat uitpakt in de praktijk?
Meer inspiratie: neem contact op
Neem contact met ons op voor nóg meer inspiratie. In een kosteloos contentconsult horen we graag jouw wensen voor online communicatiemiddelen en verrassen we je met onze ideeën.
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.