Vóór, tijdens en na Prinsjesdag
Accountants- en adviesorganisatie accon■avm (opgegaan in Flynth) kan rekenen op continue marcom-ondersteuning door Vigor & Zest. Eén van de belangrijkste momenten van het jaar voor accon■avm: Prinsjesdag.
Wij coördineren en ontwikkelen de communicatie over deze dag. Van een overkoepelend campagnethema, communicatieplan en concept tot de volledige uitwerking van interviews, blogs, artikelen en socialmediaberichten. Inclusief vormgeving.
Met steeds hetzelfde doel: ondernemers vóór, tijdens en ná Prinsjesdag informeren over de belangrijkste wijzigingen uit de miljoenennota. Op een duidelijke, laagdrempelige en aantrekkelijke manier.
En nu het zoet?'
We bedachten 'Nu het zoet' als centraal campagnethema. Verwijzend naar een uitspraak van de premier kort daarvoor, die beloofde dat 'het zoet' voor ondernemers niet meer lang op zich zou laten wachten.
De vraag die we de experts bij elke maatregel voorlegden was: Hoe zoet (of zuur!) is deze maatregel voor ondernemers? Zij legden de maatregel vervolgens aan de 'zoet-zuurbarometer'. Het thema verweefden we door in alle communicatie-uitingen: in interviews met experts én ondernemers, in artikelen, nieuwsberichten en socialmediaposts.
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.