Wil je meer impact maken met je zakelijke e-mails en direct mails?
Vaker een ‘ja’ terugkrijgen van je relatie of prospect? Zorg dat je e-mails beter gelezen worden met een opvallende onderwerpregel met ‘stopkracht’. Ik geef je graag creatieve inspiratie met de volgende zes tips.
Trigger de nieuwsgierigheid
Achter het net vissen
De juiste verwachting
De ultieme onderwerpregel
De onderwerpregel is één van de eerste e-mailelementen waar je ontvanger naar kijkt. Het speelt een grote rol in zijn beslissing om je e-mail wel of niet te openen. Maar hoe stel je nou de ultieme onderwerpregel op?
Dat hangt af o.a. af van je branche, en van het doel en onderwerp van je e-mail. We vertellen je graag meer. Bijvoorbeeld in de training ‘Wie schrijft die krijgt!’. Of in een contentconsult. Neem contact op, we helpen je graag!
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.