Millennials lijken soms ongrijpbaar
Ze stellen andere eisen aan hun toekomstige baan. En ze hebben specifieke verwachtingen van de vacature en sollicitatieprocedure. Millennials werven en vasthouden is je hr-uitdaging nummer één.
Veel personeelsverloop kost geld. Het geeft onrust. Terwijl je jong talent juist nodig hebt. Het moet anders, maar hoe?
Ontdek ons millennialproof-trainingsprogramma
Daarom het millennialproof-programma
Volg het millennialproof-programma, want:
Hoe bereik je de millennial?
Millennials werven, begint bij inzicht in hun generatie. Geboren tussen 1980 en 1995 zijn ze zeer mediawijs. Ze houden niet van reclamepraatjes. In een vacature zien ze graag klare taal.
Peers en influencers
Millennials vertrouwen vaker op het oordeel van peers en influencers. Millennials werven lukt dus niet met een geacteerde bedrijfsvideo of ‘neppe’ testimonial. Millennials kiezen voor meer werkplezier.
Straal dit uit in échte berichten door collega’s, zoals een:
Tot slot: de millennial wil je vacature in één oogopslag overzien, op zijn telefoon. Millennials werven lukt dus met overzichtelijke vacatures.
Meer weten?
Lees meer over ons millennialproof-programma of neem contact op voor meer informatie. Wij helpen je bij je hr-uitdaging nummer één: millennials werven en vasthouden.
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.