Meer online zichtbaarheid en merkbeleving
Altijd een actuele website en levendige socialmediakanalen. Hiervoor schakelde De Bakkende Brabander Vigor & Zest medio 2019 in. Met groot succes: in één jaar tijd nam de online zichtbaarheid sterk toe en steeg de omzet met 30%.
De case in het kort:
2019: online in de spotlight
Heerlijke Brabantse worstenbroodjes, verkrijgbaar in heel Nederland. Wat begon als een hobby in eigen keuken, mondde uit in De Bakkende Brabander, het bedrijf van broers Michiel en Bart van Gaalen. Medio 2019 vraagt Bart Vigor & Zest om advies. Hij wil online véél zichtbaarder worden.
Stroom van hoogwaardige content
In de periode die volgt, ondersteunt Vigor & Zest met de (socialmedia)berichtgeving. De doelgroep ziet altijd een actuele website en socialmediakanalen. Want Vigor & Zest plaatst nieuwe content én verspreidt het nieuws online. Wij ontwikkelen een constante stroom van kwalitatieve content, zoals:
Meetbare resultaten
Een jaar later zijn de resultaten goed zichtbaar. Op de belangrijke keywords schoof De Bakkende Brabander op van gemiddeld plek 7 naar plek 2 in de Google-zoekresultaten. Een grote omzetstijging is hiervan (mede) het gevolg: de omzet nam toe met maar liefst 30%.
Productaanbod uitbreiden
In 2020 breidt het productaanbod uit met Bossche bollen en Blended worstenbroodjes (50% vlees, 50% vega). Ook bij de promotie van deze Brabantse lekkernij kan De Bakkende Brabander rekenen op onze frisse blik en snelle service:
Proof of the pudding
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.